Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Saturday, November 18, 2006

En ny personligare Steffi

Sa har man inte bloggat pa lange igen, men mycket har hant sen sist..
Var jatte kul att "vinna" valet, men har gatt vidare nu och flyttat fran sverige och kommer darfor inte vara sa politiks langre, trotts det att mina varderingar forfarande ar kvar, och kan lova alla att jag kommer vara minst lika aktiv nar jag kommer hem igen.
har i alla fall flyttat till USA och kommer att vara har en tid nu och studera, ett beslut som kanns aldeles ratt. Ska forsoka halla min blogg uppdaterad om vad som hander har borta sa att ni kan fa folja mitt aventyr lite...

Sa kom ihag adressen...

Kram
Steffi

1 Comments:

At 4:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Miss u hun (L)

 

Post a Comment

<< Home