Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Saturday, March 03, 2007

Liten summering av veckan

Sa har annu en vecka gatt, o maste saga att den har gangen har den gatt riktigt fort. I onsdags sa va jag o pojken o o kaka, slutade med att vi kom hem o att han i hemlighet hadde anordnat en overaskningsfest at mig. Jag vet, skulle inte ha kunnat traffa en mer underbar pojken an honom, o jag kan nu annonsera for varlden att jag ar KAR, kanns underbart.
Nu i helgen vet jag inte riktigt vad som hnader. Det ar "mothers wekend" och alls mammor ar har, vilket bara far mig att fa hemlangtat, sa ska forsoka undvika lagenheten och bara vara ute o rora pa mig i helgen, specielt eftersom det ar min fodelsedag i morgon, som det ser ut just nu sa e jag fortfarande inte helt 100 pa vad som kommer att handa, men jag vet att det ska bli nagan slags dubbel date. Sa det kommer sakert att sluta bra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home