Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Wednesday, July 04, 2007

Liten samanfattning

Idag har det varit valdigt varmt, jag holl pa att do under basket traningen, men som ni marker nu sa lever jag fortfarande. Haller pa att bli tokig pa vissa personer med, jag vet inte hur jag ska orka med dem, men jag maste vall ta och hitta pa ett satt ganska fort.
Imorgon ar det i alla fall 4 JUli, och for er som inte vet USA nationaldag, sa det ska bli trevligt med lite firande, o ledigt fran skolan forstass. Det var menigen att vi skulle aka med en kompis till oss och hennes festman till IF for firandet, men helt plotsligt sa brot de deras forlovning, sa nu blir det lite bad, grillning och sedan in till IF forstass for att se alla fyrverkerier som dom har dar. Det ska bli riktigt roligt, var lange sedan jag firade 4 Juli senast, ar ju nastan jamt i sverige pa sommrarna.
Raknar givetvis ner dagarna tills jag kommer hem med. Jag lammnar Rexbur om exakt 14 dagar. Ska bli sa himla roligt att fa komma hem till familjen igen, langat sa himla mycket.
Men men, till helgen ska i alla fall jag och Bruce till IKEA iegn, det ska bli mysigt :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home