Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Sunday, October 21, 2007

Antligen ar helgen slut

Sa e det anligen sondag kkvall, har typ langat efter det har hele veckan, eller ska jag kanske gora det lite tydligare med att saga hela helgen. HAr namligen, som vanligt, jobbat. Och jag vill inte direkt pasta att det varit lungt, utan det e det gammla vanliga "M"-stressen som vi pratar om. Men men, ska vall inte klaga har ju i alla fall ett jobb at ga till. Aven fast det skulle kunna goras manga forbattringar pa arbetsmiljn pa just itt jobb. Men men...
I morgon mondag sa blir det mycket stada, trotts att Bruce har varit jatte duktig och forsokt. Men man e ju som man e och vill ha allt gjort som jag vill, blir nog inget mer av sant efter nagra ar skulle jag vall tro, hehe....

Na nu ska jag i alla fall krypa ner o mysa i sangen med Brusan..

Natti

1 Comments:

At 4:20 AM, Anonymous Anonymous said...

Hehe, brusan ser så kul ut. känns nästan litet som broschan (brorsan), tips bara

 

Post a Comment

<< Home