Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Wednesday, July 25, 2007

En liten bit på väg med min långa lista

Woho, äntligen har jag fått en rast, eller jag har väll tagit några stycken, men inte tillräckligt lång så att jag hinner blogga.

Detta e vad jag har hunnit med ås här lång:
Målat utemöbler
Målat lister i huset
Stadat tvättstugan
Städat bilen

Senare ikväll har jag bara att jag måste sätt upp väv i badrummet uppe, så att vi hinner måla där också innan nästa vecka. Men tills dess e ju Bruce här så han får väll hjälpa till med det lite.

Andra roliga nyheter är att jag fick mitt kontantkort idag, så nu ska det äntligen gå att ringa mig igen, för er som känner mig har jag samma nummer som innan jag for iväg till USA.

Ne nu ska jag iväg och hämta pizza åt pappa sedan så e det badrummet uppe som får resten av min uppmärksamhet ikväll.

Kramizzar

0 Comments:

Post a Comment

<< Home