Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Tuesday, July 24, 2007

Missing Bruce like CRAZY

To Bruce:
I Love you babe, not that long time left before you get here. But i seam to forget that al the time becose i miss you so so so much.
Today has been slow, but nice, me and my mom whent to order the flowers, and it loock really good, so that is the good newes i gess. Now my mom is ordering, ich me to help her, she whants the whole house cleand before your family comes to stay here, hehe...
Dont forget how much i love you babe, and how much i miss you, you my king, and i cant ask fore anything more than you.
Love you,
your Stephanie Drennan

Till er andra:
Nu har jag varit några dagari Sverige, och jag börjar väll sakta men säkert att vänja mig vid allt igen.
Har i alla fall fullt upp, men listan blir lite kortare för varje dag. E ju som sagt bara 9 dagar kvar till den stor dagen då jag blir Mrs Drennan. och BRuce kommer om 3, ska bli riktigt skönt att få träffa honom igen, saknar honom så himmla mycket. Det ar svårt att vara ifrån någon när man är van att spendera 90% av dygnet med varrandra.
Idag har jag i alla fall varit ivag och beställt min brudbukett, så de e jätte kul, man känner riktigt hur det börjar närma sig när man gör alla dom här sakerna. och de e vall lite blandade kännslor som man känner, allt från spänande till kul, och streessigt.
Nu ikäll blir det saker som vi måste fixa här hemma som skö göras, jag har lovat mamma att hjälpa till med lite saker här.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home