Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Tuesday, July 17, 2007

Sista timmarna i Rexburg

Det har ar alltsa min sista natt/morgon i Rexbugr pa nagra ar. Kvallen och dagen har mest gatt at fr att packa, men har anda hunnit med lite Gitar Hero. hAde min sista tenta idah med, salde tilbaks mina boker och hmtanmin Broloppsklanning i IF, vad ska jag saga, allt e i som gatt klart for att aka, och tro mig, jag ar mer and reda att lamna USA for Sverige pa Torsdag morgon.

Men men, nu e de bara att checka ut, och aka hem.

Kommer i alla fall att spendera mina forsta dygn hemma i Sverige i varan fina huvudstad Stockholm, ska bli mycket trevligt att var dar lite med familjen innan man ska upp till Sundsvall igen for att fixa iordning allt infor broloppet om tva veckor. JAg vet har inte tidn gatt snabbt? men men, trotts att den stora dagen namrar sig med stormsteg sa ska nog allt bli bra.

Nu ska jag i all fall ta och hoppa in i ducken. Ska ju spendera ett X antal timmar i Bil med BRuce till Utah dar han lamnar av mig innan han far till CA igen, och han vill nog inte spender dom med mig om jag ser ut sa har.

Lite bilder fran kvallen

E han inte sot?

HAHA

jag kidnappar min nya basta van


JAg regerar pa detta underbara spel nu

Jocob och Bruce rockar loss

Jacob och Mike rockar loss med

0 Comments:

Post a Comment

<< Home