Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Wednesday, July 11, 2007

Hektisk morgon

Det har varit en hektiskt morgon. Blev tvungen att fara upp pa sjukhuset for att kolla om Bruce fatt blodforgiftning, som tur var hade han inte det, men han maste ata antibiotika i nagra dagar.
Nu ska vi alla fall aka till stranden snart for att steka oss lite, alla solbranna som jag fatt har gatt bort i och med att jag brande mig, men sant e vall livet. Maste bara se till att det blir lite battre innan jag kommer hem.

Ska i alla fall ga och vaxa mina ogonbryn ikvall, dom e i stort behov av lite uppmarksamhet nu, sa det ska bli skont. Sedan ska jag till gymet en svang, maste se till att jag e i form nagorlunde till broloppet, och om jag ska vara arlig sa har jag varit lite pa latsidan i nagra dagar.

Men men, maste borja packa tills det att jag aker hem till Sverige nasta vecka, skulle borja tidigare, men det har jag ju inte, sa maste se till att fixa det nu istallet. Det blir till att forsoka kika ett ett stort paket med posten om jag ska lyckas fa hem allt, men det ska vall ga bra hoppas jag.

Ne nu blir det ivag till stranden.

Kram

0 Comments:

Post a Comment

<< Home