Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Tuesday, July 10, 2007

Trakigt just nu

Hae sa himla trakigt just nu, forsoker att acka lite tills jag ska hem, men det gar inte allt for bra. De bra nyheterna ar i alla fall att mina resvaskor far vaga 32 kg styck, det trakiga e ett jag har sa himla mycket mer saker som jag faktiskt vill ta med mig hem till sverige. men men, sant e vall livet antar jag, mina rumskamrater blir i alla fall glada nar man ger bort nastan allt man ager har borta, nej men sa farligt e de inte, har u Bruces foraldrar som kan ha sakerna hemma hos sig medans vi e i Sverige.

Min chokladfontarn kom i alla fall igar, sa dt e bra nyheter, nu maste jag bara bestala lite choklad sa jag far hem det i tid, lol. Annars gar planerna for brollopet ganska segt just nu, kan inte gora sa mycket mer foren jag kommer hem till Sverige, det enda som e kvar e vall tartan och buketen, och jag vet vall pa ett ungefar hur jag vill ha det redan, sa det ska nog ga bra. Sedan vet vi inte heller an hur va ska aka till broloppsmottagningen, vi skulle vilja ta en bat, men vet inte riktigt an om det e mojligt, mamma ska i alla fall ut dit och klla om det gar, annars blir det vall nan form av bil skulle jag tro.

Aja, Nu ska jag vall ta o slga mig in i duchen, e ju sa himla varmt har borta att man behover ducha minst tva ganger om dan for att halla sig pa topp, ska blir skont att komma till sverige dar det e lite svalare, Bruce kommer vall att tycka att det e vinter aret m, hans som e fran California. Men, men, han ska vall bli van det svenska vadret till slut han med, LOL.

Ne jag rapporterar senare om hur dagen gar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home