Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Friday, July 06, 2007

Min solbranna

Sa har jag gett up hoppet om att kunna sova na mer. Min solbranna haller pa att ta dod pa mig. Fick reda pa igar att det var tredje gradens mrannskada, ssa ni kan ju forsta hur sont det kanns pa min rygg. Men men, det hjalper ju inte heller med att det hela tiden ar runt 35-45 grader, japp, det e ju bar att forsoka begese till narmaste poool, eller strand for att kunna kyla ner sig, och forlita sig pa Aloe Vera.
Idag ska jag och Bruce ta och rulla oss ner till Utah, v e vall inte sa himla pigga pa att fara ner, men eftersom jag mste fa ner alla mina sker sa masta vi ta och resa ner.

Har kommer i alla fall bilder pa min fina rod/rasa rygg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home