Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Sunday, July 15, 2007

Sista helgen i Rexburg

wow, detta ar allts min sista helg i Rexburg pa valdigt lange. Trotts att det valdigt langt hem till Sundsvall, Sverige sa har det har blivit mitt nya hem, men det ska vall ga att vanja sig vid det svenska vadrett igen. Bruce har det trotts allt jobbigare, flytta fran California till Sverige ar inte samma sak, LOL.
Idag har varit mycket i alla fall.

Igar kvall bestamde vi oss for att vi skulle sova under sjarnorna med Elli och Philip. Det var ganska kont, men myggen var inte det roligaste, och da har vi inte i narheten av lika mycket mygg som hemma i Sverige, men men, pappa och nicklas har tydligen varit i stugen den har veckan, sa dom skrattar vall at mig nu nar jag klagar.

10 am, kom vi hem
12 am skulle vi aka till IF till templet dar, men eftersom Bruce kom pa att dom hade white gloves idag sa blev inte det av, istallet for jag och elli till Walmart for att spendera lite pengar, alltid lika roligt. Men det har blivit natt fel pa mitt VISA kort, formodligen lite for slitet, sa maste fixa ett nytt sant.
230pm Sa akte vi i alla fall jag och Bruce in till IF for att kora Christina till flygplattsen dar, e lite avensjuk att on far aka hem nu och inte jag, men ska vall inte klaga, det ar inte manga dagar kvar for mig heller.
nu 5 pm sa har jag och Bruce ungefar 5 tvattar att ta hand om, maste se till att alla mina klader ar rena sa att jag kan borja packa klart, goda nyheter ar att elli kan ta en av mina resvaskor, det kanns skont, sparar mig typp 200 dollar, 1500 kr.

Ne lovar i alla fall att lite bilder kommer ikvall nar jag far tid, maste tomma kameran..

Kramar

0 Comments:

Post a Comment

<< Home