Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Thursday, November 30, 2006

En riktig tjejdag

Sa var men hemma igen efer en mycket lang dag.
Borjade med att aka till salongen for att vaxa ogonbrynen, slutade dock med att jag fixade naglarna ocksa.. hehe..
Sedan for vi vidare for att handla LITE saker som vi kande att vi behovde, och frmforallt for att skopa julklappar.
Slutade att vi hade bilen full med sakaer at oss sjalva, sa vi bestamde oss for att aka hem och tomma bilen efter vi kakat, sedan for vi vidare till Nordsroms. Har spenderat X antal dollar idag o inte spenderat en cent av dom pa en julklapp *suck*

Fick i alla fall varldens basta overaskning som jag kunnat tanka mig nar jag stod telefonen ringer o gissa vem de e? Jo min honey bunny (L) blev riktigt chockad och riktigt glad, tycker om honom sa otroligt mycket, vilket kan verka lite underligt, men det bara ar sa :$
Du ar helt underbar hun (L)

Nu ska jag forsoka se till att fa fardigt pa lite saker som jag maste fixa, vilket kan vara svart eftersom jag bara kan tanka pa en enda sak nu.

Puss o godnatt pa er alla

1 Comments:

At 7:59 AM, Anonymous Anonymous said...

nyförälskad i dig också älskling

 

Post a Comment

<< Home