Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Tuesday, March 13, 2007

hmm?

Sa har annu en dag gatt, kan ju saga att det kanns lite segt nu nar man bytt till sommartid har borta, att forlora en timme pa morron ar aldrig roligt.
Dagen har trotts allt varit bra, trotts att jag kande for att skippa alla mina lektioner i dag, sa gick jag till andra. Tur var vall det, fick 10 extra cradits i min Business class bara for att jag ar sa himla bra, LOL...
Annars ar det mycket som hander, mycket att tanka pa, vissa vet vad jag menar. Jag vet att hag kommer att gora ratt beslut, jag tror jag vet, men blir lite forvirras nar annat sager andra saker, men jag vet att om jag har ett oppet hjarta sa kommer jag att fa ratt svar, sedan ar bara fragan nar?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home