Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Tuesday, May 29, 2007

51 dagar kvar



Japp det ar sant, bara 51 dagar kvar tills jag aker hem till sverige, det ska bli riktigt skont att fa traffaalla igen.
Annars sa far jag bara mer att gora nu. Har tva nya kurser som startar den har veckan, sa de sista tva manaderna i skolan kommer vara ganska stressiga, sedan sa har jag ju jobbet pa Lexington Law ocksa. Men jag ska inte klaga, kudde ha varit varra.

Ska i alla fall in till IF och shoppa idag, sa det ska bli kul, annars har jag bara en pres som jag maste fixa tills imorgon.

Annars e allt br med mig och Bruce. Bruce har fatt gatt over till min sda pa Lexingtin Law sa vi far vall se mer av varrandra fromover joppas jag.

Kramar

0 Comments:

Post a Comment

<< Home