Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Tuesday, October 30, 2007

Langtar efter jul

Tisadg formiddag och jag borjar antligen bli lite friskare. Kanns skont eftersom jag aker till stockholm i morron sa kan ju vara skont om jag hinner bi frisk helt innan dess. Annars har jag mycket som jag egentligen kulle behova ta o gora idag. Tvatta, stda, skura hela lagenheten. Men far ta det lilla lugna och hinner nog trotts allt bli klar i tid.

Annar ar det ju snart jul, och sjalvklart har jag redan borjat med julshoppingen. Insag aven igar att jag kan fa platts med en julgran trotts allt, sa ska forsoka hitta nan sot som jag kan klama in i var lilla lagenhet. Nannars har jag redan hunnit kopa en hel del saker. Hehe, bli sa lycklig av att tanka pa julen, sedan blir det har aven min och Bruce forsta jul tillsammans, det ska bli sa himmla mysigt.

1 Comments:

At 4:11 PM, Anonymous Anonymous said...

vad jag letade efter, tack

 

Post a Comment

<< Home