Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Wednesday, July 25, 2007

Kan inte sova, saknar ju bara Bruce

Så sitter man har 2 på natten och kan inte sova, igen. Ganska jobbigt, men hoppas väll på att vänja sig snart så man har någorlunda mindre påsar under ögonen till bröllopet.
Saknar i alla fall Bruce, e lite tomt om kvällarna, men det är samtidigt inte långt kvar nu, finns ju andra som har det värre än mig. Sammtidigt så blir jag i alla fall lite piggare varje gång jag får prata med honom på telefon, han gör mig så lycklig, och jag vet att han alltid kommer att göra det.
I morgon ska jag då egentligen kliva upp ganska tidigt, 6.00 har jag fått information om att jag ska vara uppe ur sängen, jag vet vilket slöseri på en fin svensk sovmorgon, men än så länge e de väll mamma som får bestäma lite över mig, i alla fall så länge de betalar hela brölllops kallaset, hehe...

Men men, än så länge ska jag inte klaga, lever som sagt i min bubbla där jag tror att bara jag o Bruce existerar, och att allt runtomkring oss bara ska ordna sig, och det gör det. I en bubbla där vi inte behöver jobba, utan vi fortfarande kan leva lite på föräldrarna, men men, som sagt, 8 dagar till och den bubblan spricker, men givetvis inte utan andra underbara saker. Blir ju Mrs Drennan. Ska väll inte klaga över det, e ju allt jag vill just nu, att alltid kunna vara med Bruce.

Ne nu ska väll jag kanske försöka hoppa i säng igen, får väll kanske försöka med att läsa en bok, blir i alla fall första gången på länge som jag gör det. Tänkte också försöka komma iväg till Appel i morgon och köpa en sladd till Bruces IBook, då blir nog han glad och överraskad när han kommer.

Natti

0 Comments:

Post a Comment

<< Home