Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Wednesday, July 25, 2007

Lång att göra lista för den här dagnen/veckan

Orkade inte fara in till stan i morrse, blev helt enkelt så att jag får ta o göra det i morgon, och fick lite extra sömn i morrse, somnade ju sent igår. Vaknade ändå av en mycket treavlig överraskning, Bruce ringde, berättade att han köpt Play Station med Gitar Hero så att vi kan spela det här hemma i Sverige när han kommer på Fredag, himmla roligt tyckte jag. Sedan satt vi bara o pratade en stund. Jag tycker ganska synd om våra föräldrar, de kommer nog ha en lagom rolig räkning innan den här veckan är slut, blir ju ganska mycket ringande när man saknar varrandra så här mycket.

Annars idag ahr jag en liten, eller jag stor lista som ska göras. Mamma har nämligen bestämt att det ska städas här hemma innan Drennans kommer hit, och när mamma har bestämt något, då e de bara att lyda vad hon säger, hehe...

Källaren ska städas
Husvagnen ska skuras
Utemöblerna ska målas om
Alla lister i huset ska tydligen också målas om
Det ska ringas och fixas vetteran bil
Sminkning ska bokas
Håruppsättning ska bokas (jag vet att jag e sent ute, men kom ju facktist nyss hem)
Sedan fortsätter listan såhär.
KOmmer i alla fall undan den imorgon för då måste jag in till stan och köpa de sista sakerna

BH som jag kan ha under min brudklänning, så att den sitter bättre
Örhängen
Gästbok
Skor till mina tärnor
O så några till saker somv ar absolut viktiga som finns på min lista som jag inte hittar nu.

Nä om jag ska bli klar med min lista e det väll bäst att jag börjar sätta igång nu.
Tjollahopp på er

MISS YOU BRUCE, you rock, LOVE YOU SO SO SO MUCH.

Stephanie

0 Comments:

Post a Comment

<< Home