Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Friday, December 01, 2006

Underbart att vakna upp efter en san underbar natt

Sa har man gjort lite av den har dagen da. Vaknade upp i morsse efter en helt underbar natt (L) sov som en prinssesa :) Kunde inte gora annat an att droma om min prins *ler*

Men trotts att jag ar sa lycklig sa kan jag inte undga det att jag ar sa forskyld :( Akte till apoteket idag for att kopa lite som kan hjalpa, far vell se om det ger nan effet pa mig, e ju sa hes nu sa att jag knappt kan prata, hehe..
Nu vantar jag mest pa att "Mr Helper" ska ta o koppa hem, far inte till min wap sa hoppas att han ska forsta varfor. Har antligen fixat min telefon, sa funkar bara helften av det som jag ville att dom skulle fixa, men jag tror vi ska lyckas losa det pa natt annat satt ;)

Sarah ringde mig oxa alldeles nyss, var helt overlycklig att hon kommit in pa Brichwood II, hoppas bara att allt fixar sig sa att hon kommer ifran sitt andra contrakt. Haller pa att ska kolla upp lite saker nu at henne, och tror nog att det ska fungera aldeles utmarkt :D wiieee

Kram

0 Comments:

Post a Comment

<< Home