Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Friday, December 01, 2006

Bara strul!!

Vaknade upp efter annu en undervar natt, pratade med min alskling igar och sover alltid bra da. Du gor mig sa lycklig (L)
Synd bara att morronen sedan blev forstor av allt som inte fungerar. Hatar allt strul.. Det verkar som om allt som ska fungera nu inte gor det. Forst sa e det natt srul med min telefon, det gor mig tokig att inte kuna kontaka min alskling som jag vill. Sedan sa ringde jag upp Birchwood for att fa till mitt contrakt i morsse, o gissa vad, dom hittar mig inte i systemet o nar dum vall gor det sa har dom problem med att t emot VISA just nu, och dom tar inte ens AMEX. Blir absolut tokig pa allt strul just nu.
Slutade med att mamma fick fixa det. Efter allt detta gick jag raka vagen till banken for att bestalla ett Mastercard, *sucka*

Sa dagen kan bara bli battre idag, hoppas att alsklingen min har fatt till det sa att det ska fungera nu *hoppas* Sedan ska jag ivag till T-Mobile o vara lite arg pa dom. Far vall trosta mig med att goran en liten shopping sen. Forsoker fortfarande komma pa vad jag ska ge min alskling i julklap, ar sa svart nar man vill att det ska vara sa perfect. Tur att du finns hos mig just nu, du lyser upp nar allt kronglar.

(L) U, hun ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home