Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Friday, January 05, 2007

Tillbaks

De senaste dagarna har varit lite sruliga, darfor jag inte haft tid att blogga. Men nu borjar det ordna upp sig igan :D

Just nu sa befinner jag mig lite langre norrut i USA an vad jag gjorde forut, jatte sott stalle, finns jatte manga trevliga manniskor har. Och vi har till och med lite sno har.

Hmm, sa vad mer har hant sen sist da?
Jo, i har ju ett nytt ar hehe... Hadde faktist mojligheten att fira nyar tva ganger WOHO... Forst Svenska och sedan den amerikanska, sa det var riktigt kul, har bara gjort det en gang forut ;)

Ikvall blir det mest att ta det lungt. Ar sa himla trott efter veckan som gatt, har hant sa mycket, mott sa manga nya manniskor, och sa manga nya saker att ta in, men jag livar att jag ska ta upp dom senare.

Nu maste jag springa ivag igen :P
Kramar pa er ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home