Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Saturday, December 23, 2006

The Snow is hear :)

Sa var man hemma hos Sagents igen, det ar kul att vara tillbaks har, sammtidigt som jag langtar hem till familjen nu over jul, for vist skulle jag vilja mer an allt annat att vara hemma i Swerige pa julafton.
Har i alla fall bakat saffransbullar idag, vilket inte var mitt basta bakvark.. lol.. gar i alla fall att ata, och jag har gjort in liten insatts infor julen.

Betamde mig idag for att ta en lang promenad, kaner mig nastan som hemma, tva decimet sno o det snoar, kan det bli battre? Det ar nastan sa att man kan stalla sig pa bron, blunda o andas in, och man tror att man ar hemma i Sverige, fast nu vet ju jag att ni inte alla har nagon sno dar hemma. Lite konstigt med tanke pa att dom brukar alldrig ha sn har pa julafto, forutom uppe i bergen forstass.

I morong ska jag i alla fall skarpa mig, ska faktist, bli inte chokad nu, men ska upp 0530 for att ga till gymmet. Ska bli sa skont med tanke pa att jag knappt varit dar pa en vecka. Kommer nog kanna mig lite mor i kroppen.

Ne ska ta o vila en stund, har mycket att gora i morgon, ska fixa nagra sista julklappar, vilket kommer va ett aos, idag tog det 30 min bara att ta sig ut fran parkeringen ni kan ju gissa hur langa koerna var, varfor sparar man alltid en del shopping till sista minuten for? ar tydligen inte ensam om att gora det i alla fall. Sedan maste jag planera det sista infor julen, har som sagt blivit lite andrade planer, vilket jag maste satta mig in i, men allt blir nog bra till slut.

Saknar er dar hemma, vet att ni har varit hemma hos farmor allisammans idag, vilket var synd att missa. Plus att jag inte kommer att kunna vara med er under julen. Far se till att ta igen allt nar jag kommer hem istallet.

Nu ska jag ta o ringa nagra telefonsamtal innan ja lagger mig, eller sa aker vi ivag till affaren redan ikvall, ar i alla fall en till bra sak har borta, nastan alla afarer har oppet dygnet runt nu infor jul WOHO...

Pussar o Kramar pa er alla...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home