Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Thursday, December 14, 2006

En liten lista...

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
hmm, de ska vara hemnyckln, och vid tillfallen bilnyckeln..

Vilken svordom använder du mest?
svar aldrig ;)

Äger du en iPod?
Japp *blink*

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
0500 AM, med tanke att jag ska vara pa gymet 0530

Hur många resväskor äger du?
3, stora, vilket man nastan kan saga att jag lever i just nu..

Använder du flip-flop’s även när det är kallt ute?
Japp, har i USA gar man runt i dessa underbara skor aret om, spelar ingen roll om de finns sn eller ej..

Var köper du dina matvaror ifrån?
Walmart, Target, Albersons, K-mart, Shopco, Cosco, mm

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Hehe, jag linsslusen sjalv, jag e ALLTID framfor kameran.

Vilken var den senaste filmen du såg?
em? The Breakup, tror jag..

Har några av dina vänner barn?
hmm, inte nara, men nagra japp

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Skulle bjuda alla mina vaner pa Reases Peanutbutter icecream LOL

Har någon någonsin kallat dig lat?
Mamma sitter val och skrattar nu.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Raknas lugnande?

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Sjalvklart Schlager!! .

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Japp, manga :D

När var senast någon stötte på dig?
idag pa gymet...

Vad åt du till middag?
onyttigt. KFC

Använder du huvtröjor?
Japp, allt for ofta..

Kan du vissla?
vist, men inte sa bra kanske..

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Beror pa i vilken form man menar?

Vem var den sista som ringde dig?
Jay

Vilken är din favorit åkattration på ett nöjesfält?
Alla

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Vist tror jag det, alla pratar bakom ryggen pa alla, o man lamnar ju alltid ett stark personighet efter sig :D

Vilket riktnummer befinner du dig i?
1-801 LOL

Tittade du på tecknat när du var liten?
Japp, men var aldrig min stora favorit.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Bor i USA, behover jag namna natt mer?

Hur många syskon har du?
Japp, 2.. syrran Emmi, o brorsan Nicklas.. De besta syskonen man kan ha

Är du blyg inför det motsatta könet?
Den va rolig. svar: absolut NEJ.

Vilken film kan du alla replikerna till?
maste eanna att jag inte e en stor film manniska

Äger du några band t-shirts?
Aldrig gjort..

När flög du senast?
en manad sedan..

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
8

Läser du för skojs skull?
Tyvar

Pratar du några andra språk?
Yes, far det till 6 tror jag, e ganska internationell av mig *blink*

Diskar du din egen disk?
ne :$

Har du gråtit offentligt?
Ja. Senast nar ag skulle saga hej da till mami o papi.. hemsk kansla..

Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop, men sitter just nu pa en i-mac..

Vilka gör du, önskningar eller planer?
alltid planer

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Yes.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
hmm.. faktist inte..

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Oj, har kanner jag mig riktigt amerikansk.. YES YES YES

Kan du kasta macka?
japp, fast inte sa langt...

Har du någonsin varit på Jamaica?
Planerar.. hehe

Vad har du med dig in på bion?
Sällskap, och gar jag med syrran sa, LOL.. na ska inte saga mer...

Vem var din favoritlärare?
Larare fran gymnsiet, han va grym... "Nu ska vi hallsa alg valkommen" asg

Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
-

Vad har du för väder?
Stralande sol 80 F

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
for manga, faktist NEJ

Har du en blogg?
Yes I have.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Mina ekonomilektioner, underbar klass, o larare..

Gillar du att flyga flygplan?
Nepp, men ar nagot jag gor ofta..

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor, utrsralning, sjalvfortroende.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
NEJ

När sov du senast på golvet?
hmm. maste va hos Malin hemma i Sundsvall, sa de va ett tag sen..

Vilken är din favoritdrink?
sarahs schakes

Gillar du din boende situation?
Alskar det.. Underbaraste manniskorna har..

Vilken är din mammas hemstad?
Kenoweck

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 8, gärna 9, helst 10.

Äter du frukost dagligen?
hmm, kanske en gang i veckan host :$

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
hmm.. inte nu langre, har lart mig att planera... Fast de e saker olika beroende pa vilka man fragar..

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
E tjej.. maste jag saga mer?

Vilken är din favoritfrukt?
Mango

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
skamtr ni.. adeles for mycket...

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
20

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
hehe, absolut inte

Tror du på liv på andra planeter?
Japp...

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Jared

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Sker, man...

Vad var det senaste du åt?
5 notter, med andra ord 50 kalorier

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
kan nog komma bra overrens med bada..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet at jag skulle hetat Christoffer om jag va kille..

Gillar du senap?
Ja, specielt den americanska gula senapen..

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Rock On Steffi

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
JAAAA

Sover du på sida, mage eller rygg?
jag ligger inte stilla nar jag sover, om jags ager da...

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Jadu, jag återkommer..

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej.

Tycker du om att krama folk?
Ja, det är mysigt (L)

Skulle du säga att du är trendig?
Skatta, skulle frgan vara tycker folk att du r trendig, sa JA

Äger du en digitalkamera?
Ja.

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
JAg ar aldelas for snall, sklle saga jag sedan skulle personen i frag vara fast for mig ;)

Vilka kändisar har du blivit jämför med?
Jennifer Aniston... Fraga inte varor? O sa Prinssesan av Monaco Stepahnie sa klart...

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
? Den lilla robboten?

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
JA JA JA

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Charlie

Tycker du att du är attraktiv?
Japp, pa manga satt ;)

Vad är du allergisk mot?
var mot katter...

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
-

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Aldrig hant... kommer aldrig handa;;;

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
som sagt Christoffer

0 Comments:

Post a Comment

<< Home