Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Tuesday, December 12, 2006

Det finns en plan nu

Ifag kanner jag mig rat nojd med mig sjalv. Eftersom jag har levt sa onyttigt hela helgen sa klev jag upp tidigt i morrse for att aka o trana. Hur skont ar det inte att kanna att man har gjort nagot bra innan dagen ansa borjat. Sa nar jag kom hem sa tog jag tag i lite saker som behovde goras, tro det eller ej, men tvattade faktist lite klader, helt sjalv den har gangen. Borar forsta hur maskinerna fungerar nu LOL...
Nu ikvall har jag pratat med Elli, gjort lite planer till veckan. Ser ut som om jag aker ner upp till henne redan pa onsdag, ska bli jatte kul att traffa henne igen. Vi hade en del att prta om markte jag efter X antal timmar.

Har fortfarande de viktigaste att ta tag i dock, julen narmar sig o kan inte flytta fram saker langre. Jag och Sarah har i alla fall gatt igenom allt steg for steg vad som behover goras, sa jag tror att jag har en nagorlunda "plan" kanns hemskt att kalla de det. Men vet inte annars hur jag ska beskriva det, det ar i alla fall skont att ha en san bra van som stottar mig i allt det har. det ar inte latt, men kommer att vara vart det, hoppas jag. Slutar vall med att jag angrar mig sadar lagomt in i januari. Men nagra smallar far man ta for andra viktiga saker har i livet.

Nu ska jag ta o ringa nagra fler telefon samtal innan jag nattar mig. Ska upp 5 i morrgon for att kora arobics WOHO...

Natti Natti

0 Comments:

Post a Comment

<< Home