Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Monday, December 11, 2006

Haller jag pa at bli sjuk?

Aa har det readn hunnit bli sondag kvall. Har vall inte gjort sa mycket idag, det vanliga, sedan mesttagit det lungt, eller kanske ska saga att man bara tagit det lungt. somnade om sa fort jag kom hem o har kannt mig ratt trott o sliten hrla dan, far hoppas att jag inte blir sjuk eller natt.
Har lite saker jag maste ta tag i. Saker som jag inte vill gora men som maste goras. Woho :(

Nu ska jag o killarna baka.. LOL
Far vall se hur det gar, det slutar vall att hela koket ser ut som ett bombernedslag o nar Ingela kommer i omrrn far hon hjrtklappning eller natt..
For ovrigt har det varit en rigtigt syndardag idag. Borjade med att jag tog inte bara en, utan tva hardbrodmackor med kaviar nar jag vakna i morrse. Sedan har jag o Sarah gatt och kakat notter hela dan, med tankte pa att varje not inehaller cirka 10 kalorier sa e val hon o jag uppe i 1000 snart kanns det som. At varldens storsta middag, o nu sa ska vi som sakt baka. Vet hur det kommer att slute, ater halva degan sa att nar vi val blir klar blir det kanske 10 kakor som ingen orkar ata for att alla redan ar sa matta.

Men men, blir nog en riktigt myskvall, slutar vall att vi kryper upp i soffan alli hopa och ser pa film tillsammans halva natten. Trotts det att halva truppen ska upp pa arbete o skola i morgon. Men, men... Vi har inte sa langt tid kvar har nu, bde ag o Sarah drar ju harifran snart..

Na nu ropar grabbarna pa mig.
hade
Pussar pa er (L)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home