Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Friday, December 08, 2006

Underbaraste lilla killen

Dagen slutade ratt bra trotts att den borja som den gjorde. Kanner anda fortfarande den har tygden over allt. Jag hoppas att det ska forsvinna efter en natts somn. Men kan saga att jag anda vart riktigt glad redan nu ikvall, ar underbart att man har manniskor som tanker sa mycket pa en.

Scotty ar typ varldens sotaste lilla kille. Jag ar han stora idol. Fasten att ag inte traffar han sa mycket kommer jag anda att sakna honom nar jag flyttar harifran. Han ger en san karlek. Ligger jag o ser pa TV och hn ar hemma kommer han alltid o kryper ner i offan med mig, kramar om mig o ger mig varme. Och vist kan jag li lite iriterad nar han ratt sa ofta kommer o vacker mig, men idag maste jag anda saga att han bara var for sot. Dar ligger en trott Steffi pa morron, o alla som kanner mig vet att mitt morron humor inte ar det allra basta. Men sa sager han till mig o kollar pa mig med sina oskyldiga ogon. "I had the greatest idea, i that i im going to wake up Stephanie so that we can have brekfest togheter". Trotts mitt morron humor fick han mig att le.

Nu ska jag lagga mig, men inatt vet jag att det finns ingen Scotty som vacker mig. skont, men han kommer vara saknad.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home