Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Tuesday, December 05, 2006

Mandag igen...

Sa har en ny vecka borat, nya saker att ta tag i.
Har Vantat pa ett paket som mamma har skickat i sart en vecka, o tro inte att dom kom med den idag nar jag stog i duchen, min vanliga otur, sa i morron maste jag fara ner pa kontoret och hamta ut det *suck*
Men, men maste anda komma ivag och fixa lite saker sa far val bara ta omvagen da.

Annars sa har vall inte sa mycket hant idag. Har tranat sa jag ar aldeles mor i kroppen. Maste sluta slarva med min traning. O sen sa var jag o kollade pa Jordens basket mach ikvall. Det var ganska kul, fick komma ut och traffa lite nytt folk.

Annars saknar jag er dar hemma, min familj som vanner. Ska bli kul att fa traffa alla igen sen. Hehe, kommer nog att forandrats en del, hoppas jag alla fall...

Nu ska ja fortsatta prata med denna underbara manniska som ar sa gullig med mig, behandlar mig som en riktig prinssesa. (L)

Puss pa er

0 Comments:

Post a Comment

<< Home