Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Sunday, December 03, 2006

Kannslan av Jul

Sa har snart en hel lordag gatt. Borjade med att handla lite julsaker, och kan jag saga att jag borjat med mina julklappar :D Kanns jatte kul. Hittade specielt en sak som verkligen kommer att passa ratt persom ;)
Nar Vi kom hem fortsatte vi med julpyntet har hemma. Det kanns konstigt att alla saker ar uppe sa tidit, har bada julgranarna uppa och all julpynt frme fran foradet. Att borja med all sa har direkt efter thanksgiving kanns fortfarande lite ovalgtfor mig, men alskar att vara omkring all mys, alskar verkligen julen.
Efter att jag klatt den storsta granen jag haft i mitt liv, sa tog jag mig faktist for att baka, eller ja det var vall inte min ide, men jag kan stolt saga att jag hjalpt till. Hehe, blir en overaskning till pojkarna ikvall LOL...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home