Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Wednesday, December 06, 2006

Pinsamt

Kande att jag hade atit aldeles for mycket choklad i dag sa blev tvungen att aka o trana, sprang bokstavligen flera mil, sa jag tror det ska ga bra trotts allt. Kannde ocksa at jag hade lite for "gula" tander sa gick for att skrubba dom med bakpullver, o nu har jag sa himla ont i tandkotet att jag inte vet vart jag ska ta vagen.

Nu ska jag i alla fall bara ta o relaxa resten av kvallen, ar himla skont att inte ha natt planerat, kanner mig sa himmla fri. Ska ta o packa lite, eller ja borja sortera upp lite saker hade jag tankt, men far se om jag kanner for det senare. Ar trotts allt nagar dagar kvar tills jag ska ivag.

Blev i alla fall uppringd av en killa som jag traffade for nagra veckor sedan ikvall. Hade inte en aning om vem det var, var lite pinsamt, tyckte lite synd om honom. Men jag sa i alla fall att han fick ta ut mig pa en date, bara for att jag gjord det, kannde mig sa dum i stunden, hade gomt hans namn o chansa pa fel.. sa verkar som om jag ska ivag o hitta pa natt till veckan med honom *suck* ville verkligen inte ut med honom, men jag antar att jag har ett for stort hjarta LOL

Men men, ska vall ta o se pa lite film eller ta tag i saker nu..

Kramar

0 Comments:

Post a Comment

<< Home