Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Tuesday, December 05, 2006

Paket hemifran :D

Sov ganska daligt i natt. Lag o skruva mig i flera timmar, tills jag bestamde mig for att kliva upp o trana lite, sprang nan mil o dick o la mig igen, jag tro det funkade for kunde somna efte det.
Sov i alla fall ganska lange i morrse, inte konstigt med tanke pa min hemska natt.

Akte i alla fall o hamta mitt packet som mamma hade skickat. Var hur glad som helst nar jag oppna det, dar i lag alla mojliga svenska saker, hehe.. Sa nu sitter man o knaprar lite pa maraboo choklad hehe..

Nu ska jag i alla fall ta tag o lite saker, jag o Sarah ska ta o aka ivag en svang o fixa lite saker..

Cheers Mates

2 Comments:

At 12:02 AM, Anonymous Anonymous said...

Imorgon ska jag borja kopa dina julklappar alskling (L) Saknar dig sa forbaskat mycket...

Alskar dig (L)

 
At 3:45 PM, Anonymous Anonymous said...

Free poker money. Follow the links below to receive more these no deposit poker platform
actual poker bonuses required
Room School - $150 · Poker Professor
not confidentially the instant no deposit poker bonuses of institutions that closures
your guide to online poker, best poker bonus, codes and password for play gaiming,
przeciątne bonusy łatwo wsiąść albo brać polskiego nie znam to sie odczepcie - aktualne promocje pokerowe - czyli za darmo zabawa
aktualne promocje pokerowe
Once a player has claimed the No Deposit Bonus at bet most Poker
they built and use is withine from the poker industry such as new deposit methods betmost play for real money
events & record poker league results. Find poker groups to join titan, chips for free
how to build bankroll with chips for free
NoDeposit provides you with all of the latest no , so play poker real or more chips on you capital
no deposit poker bonuses - sorry if spam for you ..

 

Post a Comment

<< Home