Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Wednesday, December 06, 2006

Det ar onsdag formidda

Sa vaknade riktigt tidigt i morsse for att aka o trana. Det var valdigt skont att komma ivag. Nar jag had tranat klart kannde vi ossat vi var lite bleka sa vi akte o solade ocksa. Man behover verkligen dom har dagarna da man bara skammer ort sg sj o inte tanker pa nan annan. Kom i alla fall hem, at nagra valnotter till lunch o nu kanner jag mig aldeles sa dar lagom nojd med dagen sa har langt.

Maste ta o komma ivag till en affar. Har lite saker jag skulle behova skopa, bla telefonkort som tydligen inte gick att ada med svenska kreditkort *arg*
Det hander ibland, men for det mesta klaman sig, bara man har nagra olika sa.. lol..

Nu sitter man o pratar ed lite svenska vanner. Man saknar dom dar hemma sa mycket, sammtidigt som alla manniskor har ocksa ar underbara. Alskar dessa jultraditioner har borta, alla lampor som finns i tusentals overallt, allt ar sa mysigt. Det enda som saknas ar nagon som kan halla mig varm nu nar det borjar bli sa kallt har borta. Men jag vet att jag har min alskling som vantar pa mig (L)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home