Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Saturday, December 09, 2006

Lat dag

Gick och la mig ratt sent igar, jag och Sarah fick for oss mitt i natten pa att hitta pa en massa saker. der var kuk, tyckte mest synd om henne som skulle upp o jobba vid 10 idag. Sjalv sa lag man bara kvar i sangen tills det att man kande attt man blev tvungen att ta tag idagen, gick da och tog en riktigt lan o harlig duch/bad.. hehe
Sedan maste jag sagat att jag ar hyffsat nojd med min dag sa har langt. Har snart gjort klar all tvatt, och jag har stadat hela nedervaningen och hunnit till parken. Var skont att fa komma ut och springa lite, kanner sig lite instangd nar man bara ar hemma o trampar pa en maskin lol..

Nu sitter man och haller pa med lite planer infor kvallen, det blir ratt lungt. Det lutar at att vi kommer dra hem till Patric, eller att vi gar pa bio eller natt.

Men men, de ar natt dar hemma sa sager gonatt till er (K)

1 Comments:

At 8:24 PM, Anonymous Anonymous said...

Vill bara berätta hur himla mycket jag älskar dig gumman!! /Din Pontus

 

Post a Comment

<< Home