Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Thursday, December 14, 2006

Me and Skotty

Idag har jaag inte haft men fulla energi kan man vall saga.. Men korde i alla fall min vanliga traning nar jag vaknade, o sen maste jag erkanna att de va mest lungt.
Var ivag o shoppade en svang, vilket kaske var hojdpunkten pa dagen.. hehe..

Men men, Skotty var har hemma en hel del idag, sa har sprungit omkring o lekt med han.. lol.. som sakt underbar liten kille.. bli inte vensjuk nu att de e han som far ge mig alla pussar *blink*

Nu har jag i all fall kommit hm fran mitt lilla aventyr hehe.. eller vad man nu ska kalla det.. blir vall att ta de lungt ikvall, imgas med manniskorna i huset, vilket inte alls ar helt tokigt, aker ju trotts allt harifran snart..




Me and Skotty

1 Comments:

At 4:05 PM, Anonymous Anonymous said...

Snart ar det JAG som ligger dar och ler bredvid dig :) Men bara for att scotty ar sa sot sa gar det bra :) Alskar dig Stephanie

 

Post a Comment

<< Home