Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Wednesday, December 13, 2006

Nagra forslag?

Nu har man atligen kommit hem och kan ta o koppla av efter en lang dag. Ar aldeles slut i kroppen efer kvalens gympass. Grabbarna korde over mig totalt. Men men, kan ju saga att jag gjort nagot br idag i alla fall.
Kanner mig lite onyttig nu dock. Men en lang duch kommer nog att gora susen.
Satt o raknade dagar idag, och et ar inte lang tid kvar i det har huset, vill att ni alla ska veta hur glad jag ar att jag har er, ni ar underbara, sa mycket karlek. Forsoker komma pa bra presenter att ge dom, men har ingen aning. Ni far garna ge forslag om ni vet om natt roligt jag kan ta o ge bort.

Na nu vantar inte ens en duch, utan ett langt skont bad..

Kramar pa er...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home