Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Wednesday, December 20, 2006

Hon far aka hem, men inte jag....

oj.. pengarna har fatt floda de senaste dagarna. men det ar sant som vi tycker om.. hehe..
Jag och Emmi var pa Gatway igar, hur kul som helst.. Kopte mest saker at mig sj om jag ska vara arlig, men han med en del julklappar oxa, e snart klar WOHO..

Idag har jag mest hjalp Emelie att packa, hon aker hem till Sverige igen om bara nagra timmar, ska bli skont for henne att fa komma hem. Ingen dar hemma vet dock att hon kommer, sa jag hoppas att jag inte forstar natt nu :P

I morgon, eller ja idag, efter det att jag ska vinka av Emmi, sa ska jag hinna med tva julfester, pa samma dag, jag vet, stressigt, men alla som kanner mig vet hur roligt jag tycker det ar, sa jag ska inte klaga, kommer att bli toppen :D Ser faktist fram emot det...

Nu ska jag i alla fall ga och spendera mina sista timmar med syrran pa ett tag..
Kramar pa er alla...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home