Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Sunday, December 17, 2006

Grandmas Party

Har haft sa mycket att gora de senaste dagarna sa jag har inte haft tid att skriva. Har nu som sagt landat i Layton efter ett stopp i SLC. Var ner pa stan o shoppa med Elii och nagra norrman. Sedan var vi o cruza runt lite.. hehe.. roligt hade vi i alla fall...
Var hos Emelie tills mitt i natten, och ni skulle ha sett hennes utsikt.. sa fint..


Utsikten fran Emelies lagenhet

Men nu ar som sagt hos sin morbror i Layton, och ska vara har i nagra dager, vilket kommer vara lite jobbigt men kul.



Idag har jag i alla fall varit pa Grandma Pomerys Christmas Party. Det innebar att jag har spenderat med dagen med mina galna slaktingar, vilket seriost ar galna. Det ar nastan som i filmen "Slakten ar varst". Men vist, det var trevlig att traffa vissa av dom... Var mycket folk, och for er som varit pa en amerikansk julfest forut sa forstar ni, mycket mat.. hehe


Jag fore grandmas party

Nu ikvall sa var vi pa bio och sag "Flicka", skams over att saga att jag grinade under filmen, eller mer tok grina. Men jag tar det bara som att jag langtar hem till pappa.. :$

ar stolt att saga att jag i alla fall fattt lite motion ikvall i form med att jag tog mig en liten tur med Jackson, det var skont att komma ut o rora pa sig efter allt man kakat det senaste dagarna, jag som tyckte att min diet borjade ga bra :$

Na nu ska vi ta o hitta pa natt roligt att gora resten av kvallen..
Kramar pa er...

1 Comments:

At 4:28 PM, Anonymous Anonymous said...

Du är såååå himla vacker Älsklingen min (L)

 

Post a Comment

<< Home