Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Sunday, December 24, 2006

God Jul

Sa var det julafton hemma i Sverige, skulle helst av allt vara hemma dar nu, precis som det ska vara. Me finns inte att gora at nu. Har egentlgen inte fatt sa mycket julkannsla, svart nar man vill vara med dom dar hemma nu. Men jag har i alla fall nagra timmar pa mig att fa nan kannsla.
Har i alla fall efter att jag gjort min vanliga lilla rutin, namligen ga till gymet o solat, sa har jag slagit in en massa julklappar, raknade dom 78 stycken. Japp jag kan nu saga att jag e proffs pa paketinslaging :D

Ska i alla fall lamna Sargents i morgon for att aka tillbaks till The Brockmans i Layton, ska li kul, blir sista gangen pa lange igen som jg kommer att traffa dom, for sedan aer jag ivag o kommer inte tillbaks pa ett tag. Ser sa mycket fram emot att fa komma pa platts igen, fa packa upp alla mina vaskor, komma igan med livet igen.
Na nu ska jag ta o dricka lite glogg..

GOD JUL

Ni vet alla vem jag helst av allt skulle vilja vara med nu.
(L) U

0 Comments:

Post a Comment

<< Home