Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Monday, December 25, 2006

Christmas morning...

Sa var det jul for mig oxa. Blev vackt 7 am, vilket alla ni som kanner mig forstar att om man vacker stephanie sa tidigt sa far man skylla sig sjalv. Har mest kannt mig som en levande sombe nu pa morgonen, men trotts att jag ar sa langt hemifran sa va de kul, ar alltid kul att fira julen lite anorlunda, trotts att man saknar sina gammla traditioner hemifran.
Mammas paket till mig hade inte kommit fram, men fick mycket an da, hmm, for mycket for att rabbla upp, men kan ju saga att det innerhaller mycket klader, vilket jag ar myckat glad for, men fick oxa en hel del andra saker.
Nu ar det bara att vanta pa att mammas paket ska komma :D

Na nu ska jag se hur dagen blir. Tror jag o de "aldre" kusinerna drar ut en svang ikvall och hittar pa natt, men vi far se, ar ju kul att bara vara har hemma med familjen, aker ju trotts allt harifran snart, o kommer ju inte traffa dom pa ett par manader sa.

Na nu ska jag ta o spela lite spel, salskapsspel tro det eller ej.

Vill bara tacka tomten ;) for alla julklappar..

Mary Christmas alla glada manniskor dar ute :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home