Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Friday, January 12, 2007

Pa platts

Efter allt som har hant pa sista tiden har jag antligen kommit in i en normal vardag igen, o det kanns sa kont, sa avstressande trotts att jag gor mer nu an vad jag gjort pa valdigt lange. evter manga om och man sa har jag antligen kommit in i min nya sitvation o insett att det ar skolan har borta, vilket jag nu alskar och jag ar sa glad att jag valde att gora det, trotts det att jag kan ha sarat folk pa vagen till mitt beslut, men har insett att jag maste borja gora saker bara for mig sjalv nu.
Var i alla fall pa en jobbinterjuv igar, bara for skoj skull, och tro det eller ej, men jag fick jobbet.. woho... Jobbet innebar at jag kommer att vara en ekonomisk radgivare till andra inom inom foretaget Invest, och lonen ar inte allf for dalig heller, blir bara resantdet fram och tillbas fran jobbet som kommer vara jobbigt. Men jag e a glad att Bruce gav mig den har mojligheten.
Sa vem e Bruce da kanske manga undrar. Traffade han for nan vecka sedan, o han e en toppen kille fran CL, spenderar vall just nu mer tid med honom an vad jag gor med alla andra mina vanner tillsammans. Men vad ska jag saga, just starting to go out, sa lite nytt o spanande. Far vall se vad som hander ;)Men kan saga att det ser posetivit ut, sen kan ni fa tolka det som ni vill.
Men men, Bruce ska i alla fall ner till Provo till hjelgen, sa kommer vara ifan honom ett tag nu, vilket kanns lite konstigt eftersom jag spenderat sa mycket tid med honom sen jag kom hit. Men jag och mina rommates ska till Olive Garden och sen bubbla eller natt ikvall, vi ska ha en riktig tjejkvall med vara nya FHE-brothers, men de ar toppen sa det kommer att bli kul, hmmm, kanske inte kan kalla det for tjejkvall langre kom jag pa.
Ne nu ska jag mota upp Bruce, jag vet ovantat va?, men vi ska i alla fall ivag o kaka lunch innan min Buissnes class borjar..

Hadet bra..

Kramar
En valdigt glad Stephanie

0 Comments:

Post a Comment

<< Home