Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Monday, January 15, 2007

Sondag kvall

Sa har natsan hela sondagen gatt, har varit skont att bara ta det lungt, jag behover trotts allt ta det lungt,trodde, jag sluta stressa och tanka pa saker fran forr, ska bara tanka framat nu. borjar sagta men sakert innse att jag vill nug stanna har i USA langre an vad jag trodde att jag skulle, varfor aka hem till Sundsvall da nar jag har allt det jag vill ha har, och allt ar sa himla bra har? Har traffat sa manga underbara manniskor, skolan ar underbar, och nar jag tganker tillbaks hur "daligt" jag madde i sundsvall sa finns det inget som kan fa mig att villja flytta hem dit igen forutom min underbara familj, vilket stoder mig lika mycket i att vara har borta, man marker vilka som verkligen bryr sig om mig i sanna har stunder.
Pratade i alla fall nyss med Brucec, han kommer hem i morgon, sa det ska bli kul, vi lar nog hitta pa natt kul att fordriva mondagkvallen med ;) Trodde inte att jag skulle hitta nagon som jnag brydde mig om sa har snabbt, specielt inte nagon sa under :$ Han ar nog precis det jag behover nu efter allt som hant, nagon med samma normer, varderingar, nagon som tanker som mig som kan finnas vid min sida.
Ne nu ska jag ivag pa en skandinavisk colleg fest..

Chooho paer ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home