Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Tuesday, January 16, 2007

En slapp tisdag formiddag

Sa var det tisdag, igen, men ska inte klaga efter en langhel, o det att jag inte borjar foren 3 15 gor saken mycket battre oxa.
Men men, idag ska jag mest bara ta det lungt, har an uppsatts som jag maste skriva, men den ska inte vara sa himla lang sa den gor jag bara pa nan timme, sen sa ska jag gora upp en plan for min mal for en av mina klasser, men det ar inget som jag ska lammna in, sa ni forstar npg hur det kommer att bli med den saken :p
Annars sa ska jag snart ivag till min privat larare, och sedan ivag pa devotional, vilket ar en himmla slapp tisdag formiddag maste ni ju ta o erkanna.

Igar sa va jag i alla fall ut o skot med givar, o pistoler med mina FHE-brothers. Maste erkanna att de va kul trotts allt, kul, men valdigt kallt. Canada lyckades "skjuta" sin egen hand, fraga mig inte hur, men maste erkanna att det sag ganska roligt ut *skams* Efter eb valdigt kall dag sa bestamde vi oss for att ga o bubbla lite, vilket var valdigt avslappnande. :D

Na nu ska jag ta o satta igang en tvatt innan jag springer upp pa skolan, men ni far ha de sa bra..
Kramar

0 Comments:

Post a Comment

<< Home