Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Wednesday, January 17, 2007

Brev fran England * 2

Puhh, gissa om jag var lattad i morrse och insag att det var inte idag som uppsattsen skulle vara inlamnad, utan det var naste onsdag, helt plottsligt fick jag en extra vecka pa mig att gora det, vilket kanns himla skont eftersom jag kande mig lite stressad nar jag klev upp 5 i morrse for att hinna bli klar med den, o ga o skriva ut den i tid, men antar att det blir en tidig kvall for mig isag istallet :P Eller vem forsoker jag lura, blir nog lika sent.

Gissa om jag fick en rolig overraskning igar nar jag kom hem, vara FHE-brothers hade varit och terriserat varan dorr, hehe, antar att det har borjat ett litet krig mellan oss, LOL, sa nu maste vi komma pa natt roligt att gora tillbaks till dom :D

Fick brev fran Kristoffer och Gabriell idag, det var kul, det verkar som om de bada har det hur kul som helst dar borta i England. Men ar inte avensjuk, har det ju hur bra som hellst har, hade inte ens kunnat hoppas att det skulle bli battre, ar glad att jag lyssnat pa mina instinkter.

Ne nu ska jag forsoka att fa lite laxor gjorda innan nasta lekton, for kanner jag mig sjalv tillrackligt bra sa kommer jag inte att ta tag i dom ikvall utan kommer ha mycket roligare saker for mig :p

0 Comments:

Post a Comment

<< Home