Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Monday, January 22, 2007

Bueno

Bueno
Gissa om helgen har varit slapp, har nastan inte haft nagra laxor, och har bara kunnat ta den som den kom. Akte in till IF med mina rummskamrater for att shoppa, vilket var himmla kul, gjorde att par fynd, trotts att jag inte hittade det jag verkligen akte in for att kopa. Annars har jag varit mycket med pojken. Vilket har varit himla trevligt, sa ska inte klaga.
Ikvall blir det laxor, lite bubbel, och kanske en film om jag har tur, allt beroende pa hur lang tid det tar for mig att skriva min uppsatts som jag maste ha med mir till privatlararen i morgon. Men det ska nog inte bli nagra storre problem, allt verkar flyta pa bra for mig har borta, tom matten, jag vet, det som jag trodde var en omojlighet.

Ne nu ska jag bowla innan nasta klass borjar.. LOL

Cheer mates

0 Comments:

Post a Comment

<< Home