Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Wednesday, January 24, 2007

90 min

Jag har nu dragit slutsattsen att mitt schema suger nu. Vist ar det skont att ha dessa haltimmar pa 90 minuter, o for all del, jag far ju nastan alla mina laxor gjorda pa den tiden, sa ska inte klaga sa mycket. Med Pojken har sina nar jag ghar mina lektioner, sa vi gar om varrandra helt. men men. Allt gar i alla fall bra mellan oss. Ser fram emot alla hjartans dag, har bara ingen aning om vad jag ska hitta pa, jag far vall ta mig en funderare sa att det blir bra.
Annars sa ar man trott, ska vall inte saga sa mycket annat nar man ligger och pratar i telefon till efter 4 pa natterna o ska upp tidigt pa morronen for att kanalla upp till skolan, specielt om man hade tankt sig en sveng forbi gymmet innan man borjar, men alla ni skom kanner mig tillrackligt val forstar nog att det gar inmte alls, sa det far bli ikvall istallat. Far sa hur de blir med det, vill ju hallre spendera min tid med pojken. Har i alla fall kommit fram att han ar en av de killar jag har haft mest gemensamt med, och vad kan jag saga, vi fungerar perfect tillsammans.

Sa, var i alla fall nyss upp och hamtade biljetter till helgens konsert, vilket ska bli himla trevligt. Alla sager att den ar himmla bra, sa jag ska ta o lammna reporter efter jag sett den, men formodligen blir det vall en tumme upp :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home