Stephanie Drennan

Skriver om livet, vad som hander och hur det ar att vara ung fru.

Monday, January 29, 2007

Hektisk natt

Oj vilket natt, och morron kanske man ska saga. Vaknar av att varat brandalarm i lagenheten gar igang mitt i natten och att det luktar brant, alla i lagenheten far fullstandig panik, springer i precip omkrin i vara underklader, o sa ser jag en av min rumskamrater komma springades ut ur sitt rum och sager, det brinner, spring ut, tanken jag fick da var, hmm, borde jag ta pa mig byxor, eller ska jag radda mina saker :P
MEn som tur var var det bara vara heaters sa efter att vi har vackt i princip ALLA, sa kan vi konstatera att vi maste stanga av dom och sedan ta tag i dat senare, vilket blir idag. Hmm, sa kan ju saga att det var valdigt kallt i morrse, och att jag forsov mig gjorde det inte battre. Sa ser ut som skabb pa skolan idag, men gor inte natt eftersom jag redan har varldens underbarste pojkvan :D

Ne nu ska jag ta o knalla vidare, maste rakna lite matte, och sedan han jag en busness laktion som jag maste ga till, vilket ar en av de roligaste klasserna jag tar just nu, sa klagar absolut inte.

Kramar pa er

0 Comments:

Post a Comment

<< Home